ســامــانــه پیام کوتاه ســهــنـــد

Demo

آموزش حذف کانتکت در تلگرام

به گزارش سایت ایران فناوری، امروز با موضوع ” آموزش حذف کانتکت در تلگرام ” در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.


telegram1


اکثر ما مخاطبین زیادی در گوشی خود به صورت ذخیره شده داریم و با اکثر آنها در ارتباط می باشیم. این ارتباط میتواند به شکل تماس تلفنی و یا پیامک باشد . ولی شما میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی نظیر وایبر ، واتس اپ ، تلگرام … نیز با آنها در ارتباط باشید و در هزینه های گوشی خود را کم کنید. شاید در بین این مخاطبین افرادی مزاحم وجود داشته باشند که در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام برای شما مزاحمت ایجاد میکنند و دوست دارید آنها را از مخاطبین تلگرام حذف کنید . و نمیدونید پگونه مخاطبان خود را در تلگرام حذف کنید.؟

مرحله اول : شما باید مخاطب تلگرام خودتون بلاک کنید برای این کار ابتدا وارد تنظیمات برنامه شوید و از لیستی که برای شما نمایش داده میشود Privacy and Security را برگزینید.

blockuser1

مرحله دوم : بعد از مرحله بالا از بین گزینه ها بر روی Blocked Users ضربه بزنید یا لمس کنید.

blockuser2

مرحله سوم : حالا از صفحه ای که برای شما نمایش داده میشود بر روی آیکون + که در بال سمت راست قرار دارد ضربه بزنید یا لمس کنید و از بین مخاطبین فردی که تصمیم دارید بلاک کنید را برگزینید.

blockuser3

مرحله چهارم : حالا برای پاک کردن فرد مزاحم از مخاطبین در همان صفحه Blocked Users بر روی فرد بلاک شده ضربه بزنید تا اطلاعات شخص به نشان داده شود. سپس از بالا سمت راست بر روی آیکون سه نقطه ضربه بزنید و یا لمس کنید و گزینه ی Delete را برگزینید.

blockuser4

منبع :iranfanavari.ir

کليه حقوق اين سايت متعلق به سهند پیامک مي باشد.