ســامــانــه پیام کوتاه ســهــنـــد

Demo

تاریخچه و مفهوم پیامک یا SMS

پیامک (پیام کوتاه) یا SMS  چیست ؟
 
 
 
 sms
 اگر به مطالعه در مورد چگونگی پدید آمدن پیامک و تکنولوژی آن علاقه دارید شما را به خواندن این مطلب دعوت میکنم :
 
 
 
SMS درسال ۱۹۹۱ در صحنه ارتباطات بدون سیم در اروپا ظاهر شد. استاندارد اروپائی برای ارتباطات دیجیتالی بدون سیم که درحال حاضر با استاندارد جهانی سیستم ارتباط موبایل (GSM) شناخته می شود که شامل ارسال پیغام های کوتاه می باشد.
 
کمپانی های بزرگی مثل بل ساوس موبیلیتی وپرایم کو و نکس تل با همراهی دیگران در سرتاسر آمریکای شمالی به عنوان پیشتاز در شبکه های دیجیتالی بدون سیم با استاندارد GSM و استاندارد های TDMA و CDMA اقدام به ساختن این شبکه ها نموده اند و راه حل های (SMSC) مرکز خدمات پیغام کوتاه که مبتنی بر تکنولوژی با هوش این گونه شبکه ها است به خوبی کلیه احتیاجات مشترکان را برآورده می سازند.
 
 
 SMSC مکانیسمی را عرضه می کند که برای ارسال پیغام کوتاه از طریق SMSC و به سیستم های بدون سیم می تـوان آنان را ذخیره و در فرصت مناسب به یکباره اقدام به دریافت یا ارسـال پیغام های کوتاه کرد. سیستم SMS به گونه ای است که ارســال و تحویل پاکت ها با کوتاه ترین پهنای باند، انتقال داده می شود کـــه در نتیجه با کمترین تلفات دیتا روبروهستیم .
تنوع سرویسهای بسیار مختلفی مثل پست الکترونیکی و فاکس و پیجر و سایر بسته های اطلاعاتی مثل نرخ سهام و سود ها و محاسبات بانکی و مانده حسابها و موجودی حسابها و بسیاری اشکال اطلاع رسانـی دیگر توسط SMSC قابل اجرا و در اختیار همگان قرار دارد .

برچسب ها: پیامک, ارتباطات بدون سیم

کليه حقوق اين سايت متعلق به سهند پیامک مي باشد.