ســامــانــه پیام کوتاه ســهــنـــد

Demo

سامسونگ گلکسی S6 اج بهترین دوربین گوشی را در دنیا دارد

در خبرهای پیش درباره کیفیت بالای دوربین گلکسی S6 اج حرف زده بودیم و اگر یادتان باشد تصاویر آنرا حتی با آیفون 6 هم مقایسه کرده بودیم و نظر اکثریت شما، کیفیت بالاتر گلکسی s6 نسبت به آیفون جدید بود. امروز با خبری از DxOMark  درباره کیفیت برتر دوربین گلکسی S6 اج نسبت به دوربین سایر گوشی های هوشمند با شماهستیم.

دوربین عقب 16 مگاپیکسلی گلکسی S6 پیش از این هم ما را شگفت زده کرده بود. پس از انجام تست دوریبن، گلکسی S6 در بانک داده های تستر DxOMark ، رتبه برترین کیفیت  دوربین را به خود اختصاص داد. نکته جالب این است که رتبه دوم در این لیست نیز متعلق به پرچمدار دیگر سامسونگ، یعنی گلکسی نوت 4 است ! به این ترتیب قهرمان و نایت قهرمان این لیست، جزئی از کهکشان بزرگ سامسونگ هستند.

Samsung Galaxy S6 Edge Matn.jpg 111111111111111

DxOmark  لیست رتبه بندی خود را بر اساس میزان نویز، exposure، artifact ها، رنگ و اتو فوکس در عکسبرداری و فیلمبرداری قرار داده است. از امتیاز 1 تا 100، گلکسی S6  رتبه 86 را به خود اختصاص داده است. در دسته گوشی های اندرویدی، گلکسی نوت 4 نیز با رتبه ای نزدیک به S6، امتیاز 83 را به خود اختصاص داده است. سونی اکسپریا Z3، گلکسی S5 و سونی اکسپریا Z2 با امتیاز 79 در جایگاه پنجم قرار گرفته اند. اپل آیفون 6 و 6 پلاس ، در حال حاضر جایگاه سوم و چهارم این جدول را به خود اختصاص داده اند.

درمورد دوربین مقابل، سامسونگ گلکسی S6  امتیاز زیادی را از دست داد، زیرا در نور کم نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. در فیلمبرداری نیز گلکسی S6 امتیاز بالایی دریافت نکرد، زیرا در شرایط نور کم باز هم نتایج قابل توجهی از خود نشان نداد.

به هر ترتیب اگر دوربین گوشی هوشمند برای شما اهمیت زیادی دارد، یک لحظه هم درنگ نکنید و نورسیده سامسونگ- همان گلکسی S6 اج- را انتخاب کنید.

کليه حقوق اين سايت متعلق به سهند پیامک مي باشد.