ســامــانــه پیام کوتاه ســهــنـــد

Demo

ارسال پیامک

 این قسمت ساده ترین نوع ارسال می باشد که در آن شما یک متن واحد را به تعدادی شماره ارسال می کنید.برای این کار کافیست متن خود را تایپ کرده و سپس گیرندگان پیامک را به یکی از ۴ روش زیر مشخص نمایید.

همچنین می توانید شماره های خود را از طریق فایل اکسل یا متنی وارد نمایید و یا از طریق دفترچه تلفن به گروههای مورد نظر ارسال نمایید.شما همچنین می توانید شماره های خود را در قسمت گیرندگان کپی نمایید.

دقت کنید موقع وارد کردن شماره ها نیازی به ۰(صفر) اول نمی باشد.

مثلا:     ۹۱۲۱۹۴****

شماره ها در فایل اکسل یا متنی باید به صورت ستونی و بدون صفر وارد شود(مطابق فایل نمونه)همچنین با استفاده از قسمت ارسال تست شما می توانید قبل از ارسال یک نمونه تستی برای موبایل خود ارسال کنید.

توصیه می شود قبل ار هر ارسال حتما یک نمونه تستی برای خود ارسال کنید تا از درست بودن متن پیامک و وصل بودن سامانه خود اطمینان حاصل فرمایید.

شما می توانید قبل از انجام ارسال و با کلیک دکمه مرحله بعد یک گزارش کامل از ارسال خود را به صورت پیش نویس ملاحظه کنید که در آن متن ،تعداد مخاطبین،هزینه ارسال،تعداد شماره های غلط،تعداد بخش های پیامک،انگلیسی و یا فارسی بودن پیامک و همچنین هزینه را به صورت تفکیک شده نمایش داده می شود.در صورت تایید پیام مورد نظر ارسال می شود.

 

برچسب ها: ارسال SMS, ارسال منطقه ای, ارسال اس ام اس, ارسال اس ام اس از اینترنت, ارسال بر اساس کد پستی, تفاوت SMS Panel و مودم جی اس امس

کليه حقوق اين سايت متعلق به سهند پیامک مي باشد.