ســامــانــه پیام کوتاه ســهــنـــد

Demo

تاریخچه اس ام اس (sms)

SMS یا سرویس پیام کوتاه (SHORT MESSAGE SERVICE) خدمت ارزش افزوده‌ای است که روی بستر شبکه ارتباطات (تلفن‌های همراه و ثابت) ارائه می‌شود و به وسیله آن مشترکان قادر خواهند بود به یکدیگر پیام‌های نوشتاری ارسال کنند. سرویس پیام کوتاه ابتدا در سال ۱۹۹۱ در اروپا و در شبکه بی‌سیم به کار گرفته شد. در سال ۱۹۹۸ در کنار سیستم PCS یا تکمیل فن‌آوری‌های CDMAV و TDMA پیام کوتاه در بین مشترکان محبوبیت غیرقابل پیش‌بینی یافت و در جایگاه واقعی خود قرار گرفت. این سیستم با قابلیتPOINT TO POINT (از یک مشترک به مشترک دیگر) وPOINT TOMULTI POINT (از یک مشترک به چند مشترک) و روش ارسال پیام به طور عمومی توانسته است از یک طرف جایگاه با ارزشی را به لحاظ اقتصادی برای اپراتورهای ارائه دهنده خدمات GSM و از طرف دیگر تسهیلات و سرویس‌های ارزش افزوده و کاربردی فراوانی را برای مشترکان فراهم کند.
اما استفاده از خدمات پیام کوتاه در ایران برای نخستین بار در سال ۸۱ مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
از این سال به بعد استفاده از پیام کوتاه به تدریج در بین کاربران ایرانی تلفن همراه فراگیر شد.
در سال ۸۵ در حدود ۸میلیارد پیام کوتاه در ایران مبادله شد. در این سال روزانه ۲۰میلیون پیام کوتاه توسط کاربران تلفن همراه ردوبدل شد که این رقم در روزهای خاص و اعیاد مختلف بیشتر می‌شد. در سال ۸۴، مناقصه‌ای برای ارائه خدمات پیام کوتاه به صورت انبوه توسط شرکت مخابرات ایران برگزار شد که طی آن سه شرکت رهیاب، آتیه پرداز و مگفا برنده شدند.

dsfsdf

۱۶۵.۰۰۰ تومان

سفارش آنلاین

هر ارسال : ۹ تومان

پنل اختصاصی ارسال وایبر

دسترسی به این پنل این امکان را بوجود می آورد تا شما شخصا و در هر زمان از شبانه روز سریعاْ اقدام به ارسال نمایید.

دسترسی به بانک شماره ها

با استفاده از بانک اطلاعاتی شماره ها که در سامانه تعبیه شده که برای رفاه حال مشتریان در بازه های زمانیبه روز رسانی می گردند، این امکان بای شما فراهم شده تا ارسال های خود را بصورت هدفمند به مشاغل خاص ارسال نمایید.
  • قابلیت ارسال به شماره های اعتباری یا دائمی یک استان خاص
  • قابلیت ارسال بر اساس پیش شماره خاص
  • قابلیت ارسال بر اساس کد پستی
  • قابلیت ارسال بر اساس منطقه و محله در تهران و کرج

قابلیت ارسال تصویر،متن و لینک

در ارسال پیام وایبر، امکان ارسال لینک وب سای، عکس و فیلم (بروشور و ...) وجود دارد که این امکان در تبلیغات بسیار تاثیر گذار هست.

امکان ارسال از فایل TXT و CSV

با این امکان با اضافه کردن شماره از فایل CSV و TXT می توانید بصورت گروهی ارسال داشته باشید.

امکان ارسال از دفترچه تلفن

قابلیت تعریف دفترچه تلفن های مختلف و ارسال به یک دفترچه تلفن خاص.
مانند : دفترچه تلفن همکاران، مشتریان، دوستان و ....

sdfdsfsdf

برچسب ها: ارسال SMS, ارسال منطقه ای, ارسال اس ام اس, ارسال اس ام اس از اینترنت, ارسال بر اساس کد پستی, تفاوت SMS Panel و مودم جی اس امس

کليه حقوق اين سايت متعلق به سهند پیامک مي باشد.